محیط بانان یزد تقدیر شدند
ایسنا/یزد به مناسبت گرامیداشت روز محیط بان، جمعی از محیط بانان استان یزد تقدیر شدند. در این مراسم که امروز پنجشنبه با حضور «محمد علی طالبی» استاندار یزد و «نیره پورملایی» مدیرکل محیط زیست استان برگزار شد، محیط بانان به درد دل و گفت و گو با استاندار نشستند. «محمد مهدی فنایی» فعال اقتصادی استان یزد