لزوم واگذاری مراکز بهاران شهرداری تهران به سازمان بهزیستی
فرماندار تهران بر لزوم بهره گیری از مراکز بهاران تاکید کرد و گفت: نیاز است شهردار تهران با دستوری این مراکز را در اختیار بهزیستی قرار دهد. به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران با تاکید بر لزوم یکصدا بودن مجموعه دخیل در حوزه مقابله با آسیبهای اجتماعی گفت: باید