رئیس جدید پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد منصوب شد
دکتر علیرضا دلاوری به عنوان رئیس پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد منصوب شد. به گزارش ایسنا، دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حکمی دکتر علیرضا دلاوری را به سمت رئیس پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد منصوب و در نامهای از خدمات ارزشمند دکتر رضا ملکزاده؛ رئیس پیشین قدردانی کرد. بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه