پیام تسلیت سازمانهای استاندارد و جنگلها و مراتع برای درگذشت دو تن از خبرنگاران
رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در پیامی درگذشت غم انگیز دو تن از خبرنگاران فعال حوزه ی منابع طبیعی و محیط زیست را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر مسعود منصور به شرح زیر است: إنا لله و إناإلیه راجعون ضایعه ی دردناک درگذشت دو تن از خبرنگاران، «مهشاد کریمی» خبرنگار