ربیعی: مس یک تیم واحد است/ رسالتمان این است که با تمام قوا بازی کنیم
سرمربی مس رفسنجان گفت: همه تیمها برای ما محترم هستند و رسالتمان این است که با تمام قوا بازی کنیم. به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در بازی گذشته مقابل سپاهان خوب نبودیم و بعد از آن تیم را چند روز تعطیل کردیم اما دور مجدد تمرینات