خودروهای غیربومی برای خروج از شهرستان تنها ۲ ساعت مهلت دارند
ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت کروناویروس خودروهای غیربومی تنها دو ساعت فرصت دارند شهرستان را ترک کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. مجید درویشی یکشنبه سوم فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد:به منظور پیشگیری و جلوگیری از ابتلای همشهریان اسدآبادی