تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بلع عوامل بیماریزا با کاهش کالری غذا
ایسنا/زنجان متخصص طب سنتی گفت: کم کردن کالری غذا (کم کردن غذا) به اصطلاح یک نوع روزهداری طبی است اگر روزانه حدود ۲۰ درصد از کالری مصرفی کمتر شود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بلع عوامل بیماریزا شده و به تقویت آن نیز کمک میکند. نرجس خواصی روز گذشته (۵ فروردین) در جمع