مردم هفته دوم فروردین را بیشتر رعایت کرده و در خانه بمانند
ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: مردم به منظور قطع زنجیره شیوع و انتقال ویروس کرونا، هفته دوم فروردین را بیشتر رعایت کرده و در خانههایشان بمانند. روزبه رجایی در گفتوگوی خبری در ساعت ۲۳ جمعه، هشتم فروردین ماه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویوس کرونا در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروز، هشتم