سبقت مسمومیت با الکل از عدد مبتلایان به کووید۱۹ در فارس
ایسنا/فارس تعداد افرادیکه دچار مسمومیت الکلی شدهاند در استان فارس از عدد مبتلایان به کووید ۱۹ پیشی گرفت و عدد قربانیان الکل نسبت به مرگ بر اثر کروناویروس چهار برابر شد. رئیس اورژانس فارس در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که تا صبح چهارشنبه ۶ فروردین ۵۹۲ نفر در این استان بر اثر مصرف