رهاشدن آبیاری اراضی کشاورزی دهدشت غربی بعد از ۱۳ سال
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به اراضی کشاورزی دهدشت غربی بعد از ۱۳ سال، نیمه تمام رها شده است. “حجتالاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی” عصر روز دوشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای توانمندیها و منابع خدادادی