بهره برداری از محور “پاتاوه_دهدشت” تا خرداد ۱۴۰۰
وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از محور “پاتاو_دهدشت” تا خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد. “محمد اسلامی” روز دوشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور، افزود: بحران زلزله در سیسخت به خوبی مدیریت شد. وی با اشاره به سفر پر خیر و