بهره برداری از سایت اورژانس اجتماعی اردبیل در خردادماه امسال
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: سایت اورژانس اجتماعی استان اردبیل خردادماه امسال به بهرهبرداری میرسد. بهزاد ستاری در جریان بازدید نماینده مردم اردبیل در مجلس از روند احداث سایت اورژانس اجتماعی اردبیل اظهار کرد: این پروژه در چند سال اخیر روند کندی را در مراحل تکمیلی و بهرهبرداری سپری کرده اما با تاکید استاندار