مصرف آب در اردستان ۳۰ درصد افزایش یافته است
مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان گفت: با شیوع ویروس کرونا و توصیههای بهداشتی مبنی بر شستشوی مرتب دستها، مصرف آب در شهرستان اردستان نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است. رضا دهقانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد پنج تیم امدادی و حوادث آب و فاضلاب شهرستان اردستان با هدف