افزایش اقامتهای غیرمجاز در یزد
رئیس جامعه هتلداران استان یزد از افزایش اقامت مسافران در اقامتگاههای غیرمجاز خبر داد و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد. «سیدامیر ناصر طباطبایی» در گفتوگو با ایسنا ضمن بیان اینکه تاکنون ضریب اشغال هتلها به ۲۰ درصد رسیده است، اظهار کرد: با این وجود هتلها همچنان وضعیت خوبی ندارند. وی با بیان این