خانم بیاضی جان 3 بیمار را نجات داد
مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از انجام اولین عمل اهدای عضو در رفسنجان در سال جدید خبر داد و گفت: یک خانم اهل بیاض شهرستان انار، به سه بیمار نیازمند زندگی بخشید. «زهرا عظیمی» امروز چهارم فروردین ماه اظهار کرد: در اولین مورد اهدای عضو در سال جدید، یک خانم اهل