سازمان همیاری باید به قرارگاه سازندگی تبدیل شود
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان یزد گفت: این سازمان پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود. «محمد رضا عظیمی زاده» امروز سه شنبه در مراسم معارفهی خود که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و