افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان سنندج
معاون امور بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان سنندج اشاره کرد و گفت: افراد باید بیش از گذشته از ماسک استفاده و از رفتن به تجمعات خودداری کنند. دکتر ابراهیم قادری در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به نمودار وضعیت کرونا در کردستان از لحاظ رنگ بندی، اظهار کرد: افزایش مبتلایان