علوم پزشکی بم رتبه سوم تحقیقات و فناوری کشور در بین دانشگاه های تیپ ۳ را کسب کرد
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بم از کسب رتبه سوم در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری در بین دانشگاههای علوم پزشکی تیپ سه کشور توسط این دانشگاه خبر داد. دکتر”سجاد خسروی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: براساس ارزشیابی سالانه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی بم موفق