آیا واقعاً سن اعتیاد پایین آمده است؟
هر یک سال پایین آمدن این سن میتواند چه پیامدی داشته باشد؟ اصلاً چگونه کار به اینجا کشیده که دسترسی به مواد مخدر در برخی نقاط راحتتر از خرید پیتزا شده است؟ چه کسی مقصر است؟ خانواده؟ جامعه یا مدیریت مبارزه با مواد مخدر؟ این دود به چشم چه کسی میرود؟ به گزارش ایسنا، روزنامه ایران نوشت: