آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا – بندرعباس
از هفته گذشته با بحرانی شدن کرونا در استان هرمزگان، واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال آغاز شد و به گفته ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در جلسه یکشنبه (۲۰ تیرماه) ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، در کل کشور ۷۲ درصد و در هرمزگان ۷۸ درصد افراد بالای ۷۰ سال واکسینه شده اند