چرا حراج تهران به تعویق افتاد؟
چهاردهمین دوره از «حراج تهران» به علت آنچه از سوی برگزارکنندگان وضعیت قرمز پایتخت به دلیل شیوع کرونا عنوان شده است، به تعویق افتاد. به گزارش ایسنا، روابط عمومی «حراج تهران» در اطلاعیه برگزاری این دوره آورده است که با توجه به تشدید همهگیری ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری چهاردهمین دوره