ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از تمام مسیرها به ابرکوه
ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با اشاره به اعمال محدودیتهای شدیدتری در ابرکوه، ماندن در خانه را موثرترین و بهترین راه در شرایط کنونی برای مهار این بیماری اعلام کرد. «محمد کاظمی نسب» در گفتوگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مطابق مصوبه شورای تأمین شهرستان و بهمنظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱9، ورود خودروهای غیربومی