گلمحمدی: سه امتیاز، کمترین حقمان بود/ هواداران شاهکار کردند
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پیروزی مقابل پارسجنوبی کمترین حقمان بود و اگر سه امتیاز را نمیگرفتیم کار برایمان به شدت سخت میشد. به گزارش ایسنا، یحیی گلمحمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: در مجموع فکر میکنم بازی خوبی را انجام دادیم، هرچند با توجه به