تخلیه دو روستا در شعیبیه شوشتر / برپایی کمپ اسکان اضطراری روستاییان
فرماندار شوشتر گفت: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب، اهالی روستای دهول و تعدادی از اهالی روستای عیله بخش شعیبیه تخلیه شدهاند. حسین پنبهدانهپور در گفتوگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: عملیات ترمیم سیلبندهای بخش شعیبیه شوشتر در چهار فاز به صورت شبانهروزی ادامه دارد. وی تصریح کرد: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی