سازمان ملی مدیریت پسمانددر کشور راه اندازی می شود
ایسنا/مازندران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی با دستور رئیس جمهور سازمان ملی پسماند در کشور آغاز بکار خواهد کرد. دکتر علی کریمی فیروزجایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به دیدار عصر پنجشنبه مجامع نمایندگان شمالی بارئیس جمهور اظهار کرد: این سازمان ملی با محوریت استانهای شمالی فعالیت خواهد کرد. نماینده مردم بابل بحث