۴ هزار اصله درخت در ورودی شهر بیرجند کاشته شد
ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی، با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز درختکاری، چهار هزار اصله درخت در ورودی شهر بیرجند کاشته شد. حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند در این مراسم بیان کرد: توجه به محیط زیست از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است. به