هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمیخواهد/شرکتها از وظایف خود شانه خالی نکنند
ایسنا/هرمزگان نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان گفت: چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی خواهد و شرکتهای فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند. مهدی دسینه صبح امروز (۱۳ اسفندماه) در دیدار مدیران بیمه های استان هرمزگان با اشاره به بهبود و