2 نفر دیگر در قم به ویروس انگلیسی مبتلا شدند
ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت منتهی به چهاردهم اسفندماه ۳۰ بیمار با علائم ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان پذیرش شدند. به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر افزود: دراین رابطه ۲۷ نفر در بیمارستان های قم بستری و ۱۶ نفر نیز از بیماران کرونایی