قربانیان کرونا در کرمانشاه از مرز 2500 نفر گذشت
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش فوتی های کرونا در استان به بیش از 2500 نفر خبر داد. مهدی محمدی با اشاره به فوت 12 نفر دیگر در شبانه روز گذشته(پنجم مهر) بر اثر ابتلا به کرونا گفت: با این تعداد شمار جانباختگان این ویروس در استان به 2504 نفر رسیده