برای مهار کرونا نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم هستیم/قرارگاه مستقل در دشت عباس دایر میشود
استاندار ایلام با بیان اینکه همه استان برای مقابله با کرونا در آماده باش کامل است، گفت: نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم هستیم. دکتر “محمد نوذری” با حضور در دهلران اظهار کرد :در روزهای گذشته در پی افزایش روند شیوع بیماری کرونا در استان به ویژه در مناطق جنوبی استان به واسطه هم مرز بودن با