حضور در طبیعت؛ پس از کرونا
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: فرصت بهرهمندی از مواهب طبیعت همیشه وجود دارد و در این روزهای حساس برای حفظ سلامتی خود و افراد جامعه و حمایت از کادر زحمتکش درمانی، حتی الامکان از حضور در طبیعت پرهیز و گردش در ۱۳ فروردین به بعد از ریشهکنی کرونا موکول شود. حسن اکبری در آستانه ۱۳