مالکان ۱۵ هزار خودرو طی ۱۰ روز در فارس جریمه شدند
عکس آرشیوی است. جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس گفت: بیش از ۱۵ هزار خودرو به دلیل تخلف از قوانین طرح محدودسازی ترددها در ۱۰ روز اول فروردین امسال در فارس جریمه شدهاند. عبدالرضا قاسمپور در گفتوگو با ایسنا گفت: از اول تا دهم فروردین ماه امسال و در راستای اجرای طرح محدودسازی