بازدید وزیر ورزش از اردوی فوتبال زنان روحیه بخش بود/ هدف قهرمانی در جام باشگاههاست
مهدی جهانشاهی میگوید هدف تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان قهرمانی در جام باشگاههای آسیاست. حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان شب گذشته (چهارشنبه) از اردوی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که اولین نماینده ایران در جام باشگاههای آسیاست، بازدید کرد. مهدی جهانشاهی، مدیرعامل شهرداری سیرجان در مورد بازدید وزیر ورزش به ایسنا گفت: آقای سجادی شب