بازگشت ۳۵ درصد از حق آلایندگی محیط زیست به خوزستان
سرپرست شهرداری اهواز گفت: ٣۵ درصد از حق آلایندگی استان خوزستان بر اساس قانون از استان رفته بود و در صندوق سازمان محیط زیست قرار داشت که با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و با پیگیری استاندار خوزستان، در تلاش هستیم که ۵٠ میلیارد تومان از آن را در قالب وام به استان خوزستان برگردانیم.