حریق در بیمارستان میلاد اصفهان
سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در بیمارستان میلاد اصفهان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است. فرهاد کاوه آهنگران با اعلام خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز (چهارشنبه_۱۱ فروردین ماه) وقوع حریق در بیمارستان میلاد اصفهان به سازمان آتش نشانی اطلاع