کاریکاتور /سفر با طعم کرونا
علیرضا احمدی خرم کارتونیست دشتستانی در تازه ترین اثر خود تحت عنوان “سفر با طعم کرونا” تلنگری به سفرهای نوروزی آن هم در ایام کرونایی زده است. این هنرمند دشتستانی با اشاره به کارتون اخیر خود اظهار کرد: “پارسال نیز در چنین روزهایی شاهد تب و تاب سفر فارغ از توجه به اثرات سویی که