نظر توسط: بلیک کاسیدی ، مدیرعامل بامبو
پادکست های Crypto منبع اطلاعات تازه وارد شده اند و به شما کمک می کنند تا رمزنگاری را به جریان اصلی برساند. با این حال ، پادکسترها باید به خاطر داشته باشند که چهره های تازه به طور مداوم در حال رشد هستند.
در حالی که ممکن است بگویید ، “FOMO ، Dip را بخرید ، FUD را نادیده بگیرید زیرا WAGMI” ، شنونده فقیر شما – تنظیم برای اولین بار فقط سعی در یادگیری رمزنگاری – ممکن است تصمیم بگیرد که یادگیری اسپانیایی آسان تر است.
پادکسترها برای میزان پذیرش Crypto از همیشه حیاتی هستند
درگیر نگه داشتن شنوندگان منظم از اهمیت برخوردار است ، اما به همین ترتیب اطمینان حاصل می کند که تازه واردان ، که فقط گوش می دهند زیرا آنها از شنیدن همسرشان در مورد رمزنگاری در محل کار ، می توانند در کنار هم باشند ، می توانند دنبال کنند.
می توانید این تعادل را در برخی از بزرگترین پادکست های رمزنگاری شده در آنجا به خوبی بکشید. پادکست های Crypto که از هودلر و تازه کار پذیرایی می کنند ، از پیگیری های اختصاصی و تعداد بازدید بالایی برخوردار هستند ، خواه بازار احساس صعودی یا نزولی کند.
برخی نگران این هستند که ساختن چیزهایی که دوستانه تازه وارد می شوند ، متخصصان صنعت را خاموش می کنند ، اما این طور نیست. حتی کارشناسان از محتوای ساده شده قدردانی می کنند – این به آنها کمک می کند تا بدون اینکه خود همه سر و صداها را حفر کنند ، در بالای هفته بمانند.
چگونه آن تعادل را درست می کنید؟ در بزرگترین اخبار هفته کار کنید ، و برای همه جذاب خواهد بود – خواه آنها برای رمزنگاری یا جانبازان صنعت جدید باشند. حتی اگر این فقط بخشی از پادکست شما باشد ، علاقه مندان به رمزنگاری در هر سطحی با داشتن پادکست Go-to Podcast که هفته قبل از آنها حتی قهوه صبحگاهی خود را جمع می کند.
مشکل دسترسی کریپتو
دسترسی همیشه یکی از بزرگترین موانع Crypto بوده است. این فناوری ، لیست بی پایان سکه ها ، حتی بازی های ویدیویی با Web3-بسیاری از آنها همه را بسیار پیچیده ، غیر ضروری یا فقط یک کلاهبرداری دیگر می دانند. برخی از این دیدگاه ها نشان دهنده سوء تفاهم در بهترین حالت و نادانی در بدترین حالت است.
از طرف تلنگر ، پادکسترها در مورد blockchain های مقاوم در برابر کوانتومی ، معاملات نامحدود در ثانیه یا افزایش مخوف اتریوم ، آستانه ، پاکسازی و چلپ چلوپ صحبت می کنند.
تعادل ظریف وجود دارد
پادکسترها می توانند با کمک به غلبه بر نیازهای ورود به دانش بالا که قبلاً دیده ایم ، نقش مهمی در انتقال راه حل های blockchain بیشتر به جریان اصلی داشته باشند.
با این حال ، تعادل وجود دارد ، زیرا هیچ کس نمی خواهد به پادکست توضیح دهنده گوش دهد که مانند یک فرهنگ لغت هفتگی از اصطلاحات رمزنگاری-bro است. نکته مهم این است که پادکست ها تصور کنند که آنها در یک اتاق با یک دوست هستند که هیچ چیزی در مورد رمزنگاری و شخصی که قبلاً در آن قرار گرفته است نمی داند. محتوا را ایجاد کنید که برای هر دو کار کند. اگر JARGON یک ضرورت باشد ، که اغلب در این طاقچه قرار دارد ، “در اینجا منظور ما وقتی این را می گوییم” در اینجا است و پس از آن می تواند مسیری طولانی را برای جلوگیری از بیگانگی تازه واردان طی کند.
اصطلاحات غیر فنی مانند “wagmi” و “ngmi” اگر بخواهیم شاهد تبادل خرده فروشی باشیم ، باید به جای دروازه بان بیان شود.
آن را تا حد امکان برای مخاطب آسان کنید
چندین پادکست موفق در ارائه قسمت های زمانی در قسمت های پادکست خود کار بسیار خوبی انجام می دهند ، که اغلب بیش از یک ساعت اجرا می شوند. اگر یک عضو مخاطب بتواند به سرعت بفهمد چه چیزی در پادکست گنجانده شده و به بخش هایی که برای آنها جالب ترین است حرکت می کند ، این تنها تعامل و وفاداری را تقویت می کند.
علاوه بر این ، تشبیهات ، قیاس ها ، استعاره ها و داستان پردازی آشکار می تواند به تغییر شکل برخی مفاهیم رمزنگاری سخت تر کمک کند.
روش های زیادی وجود دارد که پادکسترها می توانند به جای مانع از پذیرش اصلی رمزنگاری ، به آنها کمک کنند. در هر رشته ، ارائه اطلاعات واضح و مختصر به گونه ای که مخاطبان بتوانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند یک مسئولیت است – چرا پادکست های رمزنگاری باید متفاوت باشند؟
نظر توسط: بلیک کاسیدی ، مدیرعامل بامبو.
این مقاله برای اهداف اطلاعات عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره قانونی یا سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. نظرات ، افکار و نظرات بیان شده در اینجا تنها نویسنده است و لزوماً بازتاب یا نمایانگر نظرات و نظرات Cointelegraph نیست.

