وجود خطر ابتلای صدها هزار تن به کرونا و فروپاشی سیستم درمانی در عربستان
عربستان سعودی با بیان اینکه فقط ۵۰ درصد از شهروندان این کشور برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانههایشان ماندهاند، هشدار داد که ممکن است صدها هزار فرد در معرض ابتلا به این ویروس باشند. به گزارش ایسنا، محمد العبد العالی، سخنگوی وزارت بهداشت عربستان در مصاحبه با شبکه روتانا در خصوص اوضاع در