توقیف ۱۴ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در شهرستان بندرعباس
ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف ۱۴ دستگاه خودرو نیسان و کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ صبح ارمزو(۱۹ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآوردههای نفتی و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال سوخت توسط تعداد