صندلی عقب “تاکسی” 2 نفره سوار شوید
ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله مناسب بین افراد، از رانندگان تاکسی خواست تا در صندلی عقب دو مسافر سوار کنند. سجاد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: شیوع این بیماری با کاهش فعالیت