تغییر ساعت اداری نیمی از خاموشیهای خانگی را کاهش میدهد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: با تغییر ساعات کاری ادارات دولتی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰، بین ۴۰ تا ۵۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی میشود. علی نیازی در گفتوگو با ایسنا با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاههای دولتی استان اظهار کرد: این