کرونا جان ۴ یزدی دیگر را گرفت
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از وفت چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد. دکتر «ابراهیم سلمانی» ضمن تاکید بر رعایت شیوهنامههای بهداشتی و خودداری از برگزاری دورهمیهای خانوادگی توسط مردم، اعلام کرد: طی شبانهروز گذشته، از ۵۰۷ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کروناویروس، ۲۱۱ بیمار مبتلای