کاخ سفید: به خروج از افغانستان ادامه میدهیم
واشنگتن امروز، چهارشنبه تاکید کرد: نیروهای آمریکایی به عملیات خروج از افغانستان طبق جدول زمانی مشخص شده ادامه میدهند. به نقل از رویترز، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: مراقب نامساعد شدن وضعیت امنیتی افغانستان هستیم. این سخنگو افزود: ما برای خروج تجهیزات نظامیمان از افغانستان تلاش میکنیم تا دست طالبان نیفتند. جو بایدن، رئیسجمهوری