پیام خداحافظی دکتر علوی از مردم و همکارانش
حجتالاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود علوی در پیامی از مردم و همکاران خود در وزارت اطلاعات خداحافظی کرد. به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت اطلاعات، در پیام حجتالاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود علوی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اینک که آخرین روز خدمتم در وزارت اطلاعات، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را سپری مینمایم، لازم میدانم از