افتتاح زیرگذر فیروزآباد در محور خرمآباد – نورآباد
عکس تزئینی است مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: زیرگذر شهر فیروزآباد در محور خرمآباد – نورآباد سرانجام بعد از ۷ سال افتتاح شد. کرمالهی سوم شهریورماه، اظهار کرد: تقاطع زیرگذر شهر فیروزآباد بعد از ۷ سال به ایستگاه پایانی رسید و در دومین روز هفته دولت امروز رسما افتتاح شد. وی تصریح کرد: عملیات