دبیر فدراسیون تنیس روی میز استعفا داد
دبیر فدراسیون تنیس روی میز از سمت خود کناره گیری کرد. پیمان حسنی که به عنوان دبیر فدراسیون تنیس روی میز مشغول به فعالیت بود، تصمیم گرفت از سمت خود کناره گیری کند. او استعفای خود را به صورت کتبی به مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون ارائه کرده است و با توجه به اینکه از