تقدیم مدال های قهرمانان جودوی خراسان شمالی به مدافعانسلامت
قهرمانان جودوی خراسان شمالی طی امروز ۱۶ شهریور ماه به اتفاق آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو با حضور در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان و بهداشت مدال های خود را تقدیم به تعدادی از مدافعان سلامت کردند. در این دیدار قهرمانان ارزنده استان آقایان بریمانلو، بهزاد وحدانی، قاسم باغچقی،