دو شهر گلستان قرمز شدند
ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی بستریهای کرونایی در استان، گفت: شهرهای علیآبادکتول و مینودشت در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته ۱۰ افزایش