با مدیرانی که ثبتنام دانشآموزان را منوط به دریافت وجه کنند، برخورد میکنم
ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دریافت وجه هنگام ثبتنام در مدارس دولتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: شخصا با مدیران متخلف برخورد میکنم. مجید یزدانپناه امروز(ششم تیر ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مدیری حق دریافت وجه هنگام ثبتنام دانشآموزان را ندارد، گفت: هم اکنون به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی