رمضانی: بزرگترین بدهکار فوتبال ایران، صداوسیما است/ تراکتور را به بخش دولتی نمیدهیم
نایب رییس هولدینگ دریک اظهار کرد که زنوزی باشگاه تراکتور را به بخش دولتی برنمیگرداند. به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، مهندس مهدی رمضانی در مراسم معارفه جمشید نظمی، ضمن خوشآمد گویی به میهمانان، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور بهعنوان یکی از